Το Υπ. Ανάπτυξης και ο Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για την ….προστασία του καταναλωτή
Αυτών που επί μια πενταετία, όπως και όλη η ελληνική κοινωνία, βιώνουν μια πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα οικονομική κρίση και προσπαθούν να συγκρατηθούν στο ΄΄ Γκρεμό ΄΄ και να εξακολουθούν να λειτουργούν, επειδή ακόμα είναι χιλιάδες και προσφέρουν θέσεις εργασίας σε μια χώρα που η ανεργία είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα.
Έστω και τώρα, στα θέματα των εκπτώσεων και προσφορών που περιλαμβάνονται στη νέα απόφαση, πρέπει να ληφθούν μέτρα και για τις περιόδους των εκπτώσεων, οι οποίες πρέπει να περιοριστούν στις χειμερινές (Ιανουάριος – Φεβρουάριος) και θερινές (Ιούλιος – Αύγουστος) καθώς επίσης να καταργηθούν οι ενδιάμεσες (10 ήμερα Νοεμβρίου & Μαΐου) μιας και στην πράξη απέτυχαν αφού δεν υπάρχει κανένα αγοραστικό ενδιαφέρον και δεν έδωσαν ώθηση στην αγορά.
Για το θέμα δε των προσφορών η πρόταση της Ομοσπονδίας μας είναι: νομοθετική καθιέρωση προσφορών, συνολικής διάρκειας 2 εβδομάδων κατ’ έτος, μια μετά τις χειμερινές και μια μετά τις θερινές εκπτώσεις κι ως 30 μέρες πριν τις γιορτές του Πάσχα και των Χριστουγέννων αντίστοιχα.
Πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν οι κυβερνώντες ότι εκείνο που λείπει από την αγορά για να μπορεί να λειτουργήσει, οι επιχειρήσεις να μπορούν να πραγματοποιούν πωλήσεις και οι καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα, είναι να υπάρξει αξιοπρεπές εισόδημα στους πολίτες.
Όσο όμως θα αυξάνονται οι φόροι και θα μειώνονται τα εισοδήματα τόσο θα ελαχιστοποιείται ο τζίρος της αγοράς, επιχειρήσεις θα οδηγούνται σε κλείσιμο και θέσεις εργασίας θα χάνονται.
Μακάρι οι συγκυβερνώντες να συνέλθουν και να το αντιληφθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ & ΝΗΣΩΝ (ΟΕΣΒΔΕΝ)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ (ΟΕΣΒΔΕΝ)
Για άλλη μια φορά το Υπ. Ανάπτυξης δείχνει με τη στάση του και τις αποφάσεις του ότι είναι απέναντι στις μικρές ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις και ο εμπορικός κόσμος εξακολουθεί να νιώθει ότι βρίσκεται σε ένα εχθρικό περιβάλλον.
Το Υπ. Ανάπτυξης με τη στάση του τις τελευταίες μέρες στο θέμα του Νέου Κώδικα Δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή, δείχνει να αγνοεί και να περιφρονεί όλο τον εμπορικό κόσμο - που ασφαλώς γνωρίζει πολύ καλύτερα από τον καθένα την λειτουργία της αγοράς - και λαμβάνει αποφάσεις υπέρ των ολιγοπωλιακών επιχειρήσεων και σε βάρος των χιλιάδων μικρών εμπορικών επιχειρήσεων.Αυτών που επί μια πενταετία, όπως και όλη η ελληνική κοινωνία, βιώνουν μια πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα οικονομική κρίση και προσπαθούν να συγκρατηθούν στο ΄΄ Γκρεμό ΄΄ και να εξακολουθούν να λειτουργούν, επειδή ακόμα είναι χιλιάδες και προσφέρουν θέσεις εργασίας σε μια χώρα που η ανεργία είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα.
Έστω και τώρα, στα θέματα των εκπτώσεων και προσφορών που περιλαμβάνονται στη νέα απόφαση, πρέπει να ληφθούν μέτρα και για τις περιόδους των εκπτώσεων, οι οποίες πρέπει να περιοριστούν στις χειμερινές (Ιανουάριος – Φεβρουάριος) και θερινές (Ιούλιος – Αύγουστος) καθώς επίσης να καταργηθούν οι ενδιάμεσες (10 ήμερα Νοεμβρίου & Μαΐου) μιας και στην πράξη απέτυχαν αφού δεν υπάρχει κανένα αγοραστικό ενδιαφέρον και δεν έδωσαν ώθηση στην αγορά.
Για το θέμα δε των προσφορών η πρόταση της Ομοσπονδίας μας είναι: νομοθετική καθιέρωση προσφορών, συνολικής διάρκειας 2 εβδομάδων κατ’ έτος, μια μετά τις χειμερινές και μια μετά τις θερινές εκπτώσεις κι ως 30 μέρες πριν τις γιορτές του Πάσχα και των Χριστουγέννων αντίστοιχα.
Πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν οι κυβερνώντες ότι εκείνο που λείπει από την αγορά για να μπορεί να λειτουργήσει, οι επιχειρήσεις να μπορούν να πραγματοποιούν πωλήσεις και οι καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα, είναι να υπάρξει αξιοπρεπές εισόδημα στους πολίτες.
Όσο όμως θα αυξάνονται οι φόροι και θα μειώνονται τα εισοδήματα τόσο θα ελαχιστοποιείται ο τζίρος της αγοράς, επιχειρήσεις θα οδηγούνται σε κλείσιμο και θέσεις εργασίας θα χάνονται.
Μακάρι οι συγκυβερνώντες να συνέλθουν και να το αντιληφθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ & ΝΗΣΩΝ (ΟΕΣΒΔΕΝ)